dinsdag 27 november 2018

workshop bij Cordi

Een workshop van Eke Krug : verweerd opgepoetst.
Een behoorlijk complexe en omvangrijke methode.
Maar met schitterende resultaten.
Het werktempo lag hoog, waardoor ik maar een klein werkje heb gemaakt.
Mede omdat ik probeerde alle vervolgstappen in mijn schriftje bij te houden.
Uiteindelijk vond ik mijn eindwerkstukje veel te zoet van kleur.
Thuis heb ik er een paar dagen tegenaan gekeken en toen de inktense blocks en ook nog de kwast met acrylverf gepakt. Dit bevalt me beter. Meer mij.

2 opmerkingen:

  1. Beide zijn goed gevonden, natuurlijk is altijd je eigen voorkeur voor kleur bepalend voor het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de tweede vergeleken is de eerste een beetje tam, maar wel mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen