zaterdag 3 november 2012

Ina

Een lieve quiltvriendin is afgelopen donderdag gestorven.
Ina Klugt.
Ik heb haar kaart, waarop zij prachtig staat afgebeeld op mijn buro liggen, zodat ik haar steeds zie.
Zij was zeer gedreven en had onvoorstelbaar veel kennis, welke ze altijd bereid was te delen.
Ik zal nog vaak aan haar denken en ben dankbaar dat ik zoveel jaren met haar heb kunnen werken in verschillende groepen.
Ik heb veel foto's van haar mooie quilts en ook daardoor hou ik haar in herinnering.
In onze huidige groep, QuiltPlus, zullen we haar erg gaan missen.



5 opmerkingen:

  1. Fijn dat er zoveel mensen over haar schrijven. Dat verdient ze gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We have open enrollment on our art quilt blog and are inviting you to come check us out and perhaps join us in our next challenge(s).

    Lynn and group. From Art Quilts Around The World

    Sent from my iPad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a nice surprise. I will take a look Lynn. and let you know if I will join next challenge.
    Thank You for asking me.

    BeantwoordenVerwijderen