donderdag 15 november 2012

Strand

Vandaag was  het hier prachtig weer, stralende zon, helderblauwe lucht.
Een goede dag voor een ritje op het strand. Van nov. t/m april mogen we met de auto op het strand rijden.
We reden naar de oost, richting Bosplaat. Het was afgaand water en het strand was hard en dat is prettig rijden alsof je over asfalt rijdt. Het hangt van veel factoren af hoe de conditie van het strand is. De ene keer is het zoals vandaag en een andere keer is het niet te berijden door b.v. opgewaaid mul zand. Als het rond hoog water is, is het ook zacht. Het mooiste is het zoals vandaag.
Aan het eind van de bosplaat lieten we de auto staan en maakten een wandeling over de koffiebonenplaat. Puur natuur.

Maar wat zijn dit dan voor besjes...

3 opmerkingen:

  1. Ach Leny, ik krijg zo'n heimwee naar het strand en de duinen, vandaag lees ik je blog even niet. Is dat goed?
    Die besjes ken ik niet maar zou best willen weten wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och Janneke, dat spijt me, kon ik je maar een stukje sturen. De besjes zijn nep, restanten van een vislijn met dobbertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, die 'besjes'. Ja nu zie ik het ook duidelijk!! Stom, stom, in restanten vislijn zitten vaker van die leuke vondsten.

    BeantwoordenVerwijderen